9. If your dreams don't scare u, they aren't big enough

Halusin kirjottaa haaveilusta, koska oon löytäny nykyään mitä useammin itseni katselemassa netistä erilaisia kauniita asuntoja ja taloja, kauniita paikkoja ulkomailla sekä jopa jotain hotelleja. Rakastan katsella erilaisten talojen kuvia, koska olen itse kiinnostunut sisustamisesta ja tahtoisin tulevaisuudessa talon, jonka saisin kaikella sydämellä sisustaa ja jonne saisin muuttaa sitten yhdessä mrun kanssa. 
Tällä kertaa mulla ei ole sen painavampaa sanottavaa, mua väsyttää ja mulla on ikävä mun kultaa vaikka maanantai tekikin ihmeitä sille kovimmalle ikävälle. En muistanutkaan kuinka ihana on heittäytyä kaulaan ja vain rutistaa kovaa ja nukkua kainalossa koko yön. Hymyilyttää kun edes ajattelen sitä..
Tässä teille kuitenkin hiukan kuvia joita olen kuolannut itse parit päivät.












































































Kauniit suuret ikkunat, eksoottiset, hiukan erilaiset viherkasvit sekä valoisuus. Puinen lattia, tehostusväreinä puhtaita värejä sekä mustavalkoista kuviota. Siitä on minun sisustusmakuni tehty, näissä kuvissa silmä lepää ja toivon, että vielä joskus voisin saada kodin jossa sydän lepäisi.

(Kuvat Weit)
 

Kommentit

  1. Aaah kuinka ihanan inspiroivia kuvia! Vähän tuon tapaisista jutuista minäkin haaveilen, valoisuus on ihan must juttu. Viihdyn toki nykyisessäkin kodissani, mutta mitäpä elämä olisi ilman haaveita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minunkin mielestä nämä kuvat herättää halua haaveilla samanlaisesta tai edes vähän tuonne päin.
      Ja ainahan sitä saa haaveilla, koska sitten on jotain minkä takia kulkea eteenpäin elämässään, ettei vain pysähtyisi paikalleen. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys