Blogihaaste

Sain onnekseni (riesakseni) tälläisen pienen paholaisen joka velvottaa minut vastaamaan kysymyksiin, joita minulle on annettu toisesta blogista. Tämän haasteen minulle nakkasi Elilia Inrik
Jotenkin olen aina näitä vältellyt, koska olen hyvin laiska bloggaaja ollut villissä nuoruudessani, mutta ehkä tämän yhden kerran poikkean postauskaavasta ja suon teille pieniä paljastuksia itsestänikin.

Säännöt: 
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Hänen tulee myös vastata haastaajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Haastetun pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Itseään haastanutta ei voi haastaa uudelleen!


















Voi hyvä luoja, kun jo nytten kehtuuttaa aivan liikaa. Toivon todellakin, että nautitte tästä ettei tämä olisi mikään turhan päiväinen kerta kun nyt satun tekemään tämän.

Faktat: 
1. Minut voidaan luokitella sateenkaari-ihmiseksi ja minulla on tyttöystävä (Kaksi faktaa damn)
2. Joskus huomaan miettiväni sitä kuinka pieniä me ihmiset olemme ja jopa tajuan sen! (Maailmaa avartava elämys.)
3. Olen hulluna suklaaseen ja sipseihin
4. Kaikki luulee, että juon paljon teetä vain siksi koska juon sitä aina kahviloissa.
5. En pidä kahvista ollenkaan.
6. Pidän erilaisista terveyshöpötyksistä, superfoodeista ja erilaisisten ruoka-aineiden vitamiinien sekä muiden hyödyllisten aineiden tutkiskelusta.
7. Edelleen mun niskat on julmetun jumissa. (pur onneksi pääsen kullan luokse hierotuttamaan niitä tänä iltana)
8. Haluan ulkomaille. Katselin vklpna hotelleja Dupaista ja suosikiksi nousi Atlantis, the palm saarella. Royal -sviitin hinta viikolle ei ollut kuin vajaa 200 000e. Kyllä se on haaveeni.
9. Olen oikeasti blondi vaikkei monikaan sitä ota uskoakseen..
10. Rakastan kirjoja, mutta luen niitä usein vain kesällä kun on paljon aikaa ja kun pystyn lukemaan ulkona riippumatossa.
11. Minut on vaikea suututtaa, enkä voi olla kenellekään vihainen enempää kuin tunnin.  En pidä draamailusta saatikka sitten riitelystä. Tulee paha mieli.


















Kysymykset:
1. Mielestäsi paras keksintö maailmassa?
    - Ekana tuli mieleen selänraaputin, koska selkä on kutisee mutta eiii.. Ehkä valot, hehkulamppu! Joo todellakin, pimeä on kauheata. ..Tosin kynttilöissä on tunnelmaa. Liian vaikeata.
2. Miten menee?
    - Oikein hyvin, olen onneni kukkuroilla, koska kohta hurautan täältä korpikuusesta kultani luokse yökylään.
3. Mikä on parasta kesässä?
    - Pitkät yöt ja nauraminen vesisateessa. Rannalla kelliminen ja kaikki se ihana olo kun saa olla vapaa.
4. .... Entä talvessa?
    - Ehkä just ne kynttilät ja kuuma kaakao. Pulkkamäki!
5. Kuinka kauan olet pitänyt blogia?
    - Hetkonen.. Viikon? En jaksa tarkistaa. Edellistä blogia pidin yllä muutaman vuoden.
6. Missä näet itsesi kolmen vuoden päässä?
    - Toivon olevani Oulussa opiskelemassa ja asumassa yhteisessä kämpässä kullan kanssa.
7. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
    - Aamut kullan kanssa, suklaa ja suloiset eläimet
8. .. Entä onnettomaksi?
    - .........................ikävä.
9. Jos olisit eläin, mikä haluaisit olla?
    - Ehkä joku naali, niillä on niin ihana karva, paitsi pohjoisessa on kylmää. Kotikissa ois kyllä aika jees, sais vaan makoilla rauhassa tyynyllä sisällä. (Oon kateellinen meidän kissoille kun niitten asennot näyttää aina niin hyville..)
10. Mikä on sun lembibiisi?
     - Tällä hetkellä varmaan.. Lorde - Royal
11. Mikä on sun lempielokuva?
     - Tykkään kauheana Inceptionista, mutta voin aina kattoo uudelleen ja uudelleen Mamma Mian! Eat, pray, love on myös yksi ihanista.. ( tälläsiä ei pitäisi kysyä minun kaltaisiltani ihmisiltä, joilla on liikaa elokuvia hyllyssä.)


















Olen todella pahoillani enkä jatka tätä kenellekään eteenpäin, olen edelleen sitä mieltä, että nämä ottaa hiukan hermoon varsinkin tästä loppu osasta! Toisekseen minulla on jo kiire polkasta kaasu pohjaan ja lähteä hierontaan!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika