30. Miksi?

No siksi...
Ei vaan koska.. 
              ...minuun sattuu, kun et pysty hymyilemään
              ...haluaisin kaapata sinut syliisi ja kuljettaa sinut turvaan kaikelta pahalta.
              ...olen mustasukkainen, kun halasit häntä liian tuttavallisesti
              ...minä pelkään kuolemaa ja yksinäisyyttä
              ...tahdon elää sinun kanssasi elämäni loppuun asti.
              ...en osaa puhua tunteistani ääneen.
              ...minua ahdistaa, sillä tiedän, että meidän on tehtävä valintoja.
              ...minulla oli nälkä.

             ...en osaa lopettaa itkemistä, varsinkaan jos joku kyselee mikä minulla on
              ...olen onnellisempi kuin koskaan ennen.
              ...en enää tahdo pudota kielekkeeltä.
              ...minulla on sinut, enkä muuta tarvitse.
              ...maailma on meidän ja me voidaan mitä me tahdotaan.
              ...ääneti ovat pelkurit ja pimeimmästä raosta huutaa tuskaisimmat kovimpaan
              ...ihmiset ovat idiootteja .. mutta et sinä.
              ...kaikilta ei voi odottaa samaa
              ...me olemme rasistisia sikoja
              ...elämää ei saa heittää hukkaan
              ...me olemme hukassa, mutta voimme löytää toisemme
              ...epäilemme liikaa ja luotamme vielä vähemmän
              ...pelkäämme turhaa
              ...kaikkea ei voi selittää järjellä, se vain pitää tuntea, syvällä sydämessä.
     

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika