61. Kun sä dissaat mua, mä dissaan sua takasin

Aurinko lämmittää routaista maata, mutta ei minun jäätynyttä sydäntä
                 tunnen olevani huonosti pukeutunut transu, kun astelen ulos kampaajalta ja sipaisen kulmiani.
  Mikään ei oikein naurata ja minulle on aivan sama elohopean myrkyllisyys
                                  ei haittaisi vaikka se syöpyisi läpi tyhjän kroppani
                haluaisin olla itsetuhoinen, haluaisin suostua noidan tarjoamaan myrkkyomenaan ja puraista
ei kait se haittaisi jos tukehtuisin maailman masennukseen ja epätoivoon
                                                  psykiatrit esittää ja lääkärit antaa reseptejä.
                         jos voisin, hakisin reseptin ihmisten tyhmyyteen ja antaisin pillerin jokaiselle henkilökohtaisesti litsarin kera, sillä tavalla se tulisi nieltyä varmasti.

Ja hörpi sinä vaan sitä helvetin lattees.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys