70. Elämän vanki

Oli puutunut jalka, skeittilaudan dekin karheus
             muutama hymy ja tarinoita kaukaisista maista, aurinkoakin tietenkin
    maailmassa voisi kaikki olla hyvin
                                  nepalilaistakin ruokaa saa kuulemma Suomesta
                    haluaisin, että joku veisi minut uusiin maailmoihin
                                     tutustuttaisi minut uusiin tapoihin, arvoihin, elämiin, iloihin
Oli myös kihartuneet hiukset, rasituksesta tärisevät kädet
                      väsyneet silmät ja olematon olo.
                                       Mieleen nousi viaton kysymys
                                                      kuka minä olen¨
            ja kaikessa siinä valossa,
                                          lämmössä
                                       toivon, jonkun kertovan sen minulle
                                                      ei sanoilla, eikä ilmeillä
       kosketuksilla korvantauksessa, kosketuksilla selkänikamilla
                      huulilla, etusormella, poskellaan
                                                             
 mutta minä vain höpisen,
                              tämä on rangaistukseni, minun vankilani,
                        enkä pääse tästä eroon, ennen kuin katoan ja herään uuteen aamuun,
          jossa minulle annetaan uusi mahdollisuus olla jonkun elämä ja universumi

Kommentit

  1. Hmh miksi on sinulla selkä kipiä? :( puhallan sen ehjäksi, vaikka en mistään jumalaisesta paikasta olekaan - jumalaisia voimia minulla on. Ja särkevällä sydämelläni haluaisin pitää huolta samanlaisestasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koitan saada siipeni kasvamaan lihaskunnolla - ei vielä ole toiminut, vähän pientä höyhentä puskee esiin.
      .. Lakkaisitko anonyymina pistämästä minut koko ajan hymyilemään, en tiedä mikä tämä tunne on.. sinä voisit tunnistaa sen postauksista monta kuukautta aijemmin, mutta minä en uskalla katsoa niitä - haluan katsoa tulevaisuutta, eteenpäin

      Poista
  2. Omat siipeni ovat sen verran vahvat, että voin mielelläni ottaa sinut mukaan yölennolle ja voidaan lentää yhdessä tulevaisuuteen :3 niin pitkälle että sinullekin ne ovat jo kasvaneet, toiveenani että senkin jälkeen vielä lentäisit kanssani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. en tiedä mitä sanoa .. hämmennyin. Yritän saada kädet vapisemasta. Minä tykkään lentää, kahdestaan se on parempaa.

      Poista
  3. Ikuisesti lentää voisimme sitten :(
    Öh. Öh. Liiaksi outo olenko jos kysyn tytöt millaiset sinua tykästyttävät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua vetää liian tarkkoja rajoja ehdoilleni.. Jokaisessa on jotain johon tykästyn. Tarvitsen pitkän tutustumisajan ennen kuin osaan luottaa. Anynoomina on hyvä kysellä? Annas kun minä kysyn sulta jotain, miksi sinä pistät minut hymyilemään näin kauhiasti?

      Poista
  4. Anonyymina hyvä kysellä on, muuten nolottaa voisi :S minusta on mukavaa jos sua hymyilyttää, arkitehtäväkseni voisin ottaa hymyilyttämisesi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten sinä yhtäkkiä tuntemattoman haluat ottaa arkitehtäväksesi? D:

      Poista
  5. Mistä tiedät, että 'tuntematon' on oikea sana kuvaamaan? :x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ehkä järkytyin hiukan...
      mutta oletan, ellet sitten ole alkanut mun yksityiseksi stalkkeriksi.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika