80. Miksi päivän täytyy loppua auringonlaskuun? Eihän ennen auringonlaskua voi.

Oli aurinko, oli lämpö
         oli naurua ja kung fu liikkeet footbaggia pelatessa.
  lonkkarin tärinä karkealla asfaltilla ja naurua
                                              Miksi hetket eivät voi venyä ikuisuuksiin?
             miksi aina joutuu lopulta sanomaan näkemiin.
                        haluaisin valvoa yli tähtiyön, nauraa myös tähtien nähden
                                 näyttää kuulle, että osaan muutakin kuin itkeä
     mutta ihmiset väsyvät nopeammin kuin minä
                                                            minua ei väsytä, minä haluan valloittaa maailman
                 minä haluan elää
                            vielä kun siihen kykenen oikeasti.
 eikö kukaan jaksaisi elää minun kanssani?
             vai olenko minä vain kummallinen ylienerginen duracellpupu, joka aina jää yksin?
    kuka haluaisi valvoa kanssani tuhat ja yksi yötä
                                         rakentaa kanssani uusia tarinoita leipien tekemisestä kivillä järveen
                       kertomuksia auringonnousemisesta kesken naurun,
                                                                  mutta tällä hetkellä tyydyn
          että saan edes hetken elää,
                          nyt on aika rauhoittua, istua paikalleen ja esittää normaalia ihmistä.
                 pimeys alkaa laskeutumaan,
                                                mutta minkä minä voin pimeydelle joka riehaantuu auringon laskiessa
  kuinka voisin hillitä kahleita repivän sieluni, joka öisinkin haluaa juosta
                                   enkä aio survoa itseäni siihen muottiin, siihen yhteiskuntakelpoiseen nättiin neliöön.
             minä annan sieluni valvoa ja minä ulvon yksin kuuta, kovin yksin, mutta elänpähän ainakin
                                                            elän enemmän kuin monet muut
                                                                   sillä minä tiedän, että olen olemassa.

Kommentit

  1. et jää yksin satanatuhantena ja yhtenä yönä, jos et tahdo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tahdo, enkä tule koskaan haluamaan. Silti tulen viettämään öitä yksin..

      Poista
  2. Piti tulla kertomaan että nykyään aina kun kuulen juha tapion aito rakkaus-viisun (vaikka se onkin ärsyttävä) niin tulet mieleen :> ei ärsyttävyyden takia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. Ja nyt se jäi rallattamaan minun päähän. :(
      Miten kummassa sinä minut siitä saat päähän?

      Poista
  3. En ole ihan varma mistä se johtuu, että mieleen tulee, mutta sillä on luultavasti jotain tekemistä sen kanssa mitä kikissä sanoit että oot harkinnut alkavas harrastaa jos ymmärrät mitä tarkoitan ja jos et niin mene tarkastamaan asia kikistä, ja olen sitä mieltä ettet saa tehdä sitä koska rikkinäinen, kaunis ihminen rikkoutuu vaan enemmän. Selkeä. Nukkumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. En nyt kyllä yhtään ymmärrä.. D: Ja oon tyhjentänyt kikin muistin taas kerran eli se ei oo sielläkään muistissa.
      Pyh, rikkinäinen ehkä muttei kaunis. Painu pehkuihis höpö.

      Poista
    2. ps sille pösilölle joka ei melkein osaa laittaa itteensä anonyymina. Voisin potkaista sua ihan siitä hyvästä ku sait mut taas hymyilee ihan liikaa.

      Poista
  4. Älä potkase jooko älä :< käytä potkasuun vaadittava energia lisähymyilyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... potkaten.. :( tai purasen. Äläkä purase takaisin, tykkään sellasesta aivan liikaa. Ei huvita enää hymyillä.

      Poista
  5. Saatanpa purra ihan kiusallani :3 miksei huvita? :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... saat kärsiä siitä purasusta vielä sitten. Ja päänsärky ja lihassärky ei hymyilytä. :'(

      Poista
  6. Ei se mitään, kärsimys on tuttua ja mukavaa. Ilkeät lihakset :( arvaa mitä, sain juuri tietää että oravat eivät muni. Mitä tämä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sadomasokisti. Ehkä ne on ilkeinä syystä, minä vähän pistin ne koville. Joo mäki sain just tietää että hirvet pesii puissa, ollaan me oltu tyhmiä.

      Poista
  7. Oon urheiluhieroja, tarvitsetko apua ystäviesi kanssa?
    Minä sinisilmäinen menin kiireellä googlettamaan nyt koska luulin että oikeasti...kiitos että teet älykkyydestäni pilkkaa. Et olekaan mukava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuuppa todistamaan kykysi, ennen en usko. Voin sitten lepyttää sut laittamalla hyvää ruokaa. Google ei tiedä kaikkee mitä mä tiedän, mein petäjässä on hirvenpesä.

      Poista
  8. Ai niin, unohdin jo että oot jumala, eihän google sitten tiedäkään mitään :> tulen todistamaan jos lupaat viedä minut hirviretkelle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys