81. Lehtivene ilman tuulta

Tien vieressä purossa lipuu lehtivene
         veneen minäkin työntäisin vesille jos voisin, vadelmaveneen,
                                                    sellaisen josta aamulla radiossa lauletaan
  Herään aamuihin liian aikaisin
                   valvon öihin liian pitkälle ja päivisin tunnen painavani joka hetki enemmän
         toivoisin, että puntari värähtäisi miinuksen puolelle
                                lihakset kipeinä haukottelen termarimuki kädessä kuuntelemassa luentoa onnellisuudesta ja minusta tuntuu, että elämä rakastaa leikkiä minulla            
Haluaisin kyetä enempään, lukea enemmän, kirjoittaa enemmän, mutta päivät kuluvat liian nopeasti
                              tai ehkä se vain johtuu minusta
                                   siitä kuinka jään haaveilemaan paremmasta tulevaisuudesta
          vaikka voisin tehdä tästä hetkestä täydellisen
                        mikä minua vaivaa?
 milloin olen viimeksi edes oikeasti ollut surullinen
                          milloin viimeksi olen sanonut sydämestäni rakastavani - no.. se oli se yksi yö taas.
 enkö voisi vain potkaista veneeni irti laiturista ja näyttää pitkää vinoa keskariani jokaiselle rannalle jäävälle?
      sillä minusta tuntuu, että uusi maailma odottaa minua enemmän kuin tämä haluaa minun jäävän.

Kommentit

  1. kuvittelen meille laivan

    VastaaPoista
  2. puisen ainakin, ei muunlaisissa ole oikeaa tunnelmaa. viirikin on okei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. purjeita ei tarvis olla. mentäs sinne minne aallot veis.

      Poista
  3. virta minne veneen vie :(

    VastaaPoista
  4. Mi........mi....mistä sinä intian tekaisit? >:D käännetään kuitenkin virtaa niin ettei se vie amerikkaan, ei se oo oikein luvattu maa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..noku kolumbus meni sinne muka mut se oliki amerikka. Mennään madagaskarille, tai jonnekin pikkuselle saarelle tyynellemerelle.

      Poista
  5. Poloiset aivoni eivät pysy mukana :( etsitään saari jota kukaan muu ei vielä oo löytänyt ja sitten laitetaan veneen viiri tikunnokassa valloituksemme merkiksi, victory

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on pieni askel meille mutta suuri askel ihmiskunnalle. Mä oon fine kunhan siellä on kaakaopapuja.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys