114. Älä jätä minua yksin

                    Ja kun pimeydessä tukehdun itseeni,
                                       Kyyneliini, vapiseviin käsiin ja hyperventilointiin
         Etkä sinä ole korvani juuressa kuten lupasit
                      Minä uskon todella kuolevani
                                    Ja katoavani.
Sillä tänään eikä eilen ollut hyvä päivä olla hiljaa.
                Tänään olen jo niin paljon syvempänä kuin eilen.
                                     Enkä tiedä selviänkö tästä yöstä.
                               Vai löydänkö itseni pesuhuoneen nurkasta tärisemästä, silmät itkusta turvonneina ja ääni kadonneena.

                   Älä jätä minua yksin..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys